Kontakt : +48 735 035 418

Zaufali mi

Mojemu doświadczeniu zaufali

Te firmy zaufały już mojemu doświadczeniu, kreatywności oraz chirurgicznej precyzji. Mam nadzieję, że zechcesz do nich dołączyć.

IKEA „DOMOLINIA”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce. IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa "Halo, IKEA", jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – "IKEA, Domolinia".

„Sukces to sposób myślenia”

Dla firmy MindSet Consulting and Development, która od wielu lat obecna jest na polskim i międzynarodowym rynku szkoleniowym stworzyłam hasło brandingowe firmy (inaczej tagline lub claim firmy). Mindset współpracuje z takimi markami jak Coca-Cola, Danone, Nordea, PZU, Golden Line, Unilever czy Sanofi Aventis. Hasło oddaje sposób działania firmy, która szkoli wyższą kadrę menedżerską, stawia na osobiste zaangażowanie i profesjonalizm w rozwijaniu kompetencji pracowników i szkoleniu przyszłych liderów.

Dr Irena Eris

Stworzyłam kilkadziesiąt nazw produktów, nazw technologii oraz haseł brandingowych dla nowych produktów, jak również haseł pomocniczych używanych w kampaniach reklamowych i na opakowaniach produktów kosmetycznych kierowanych na rynek polski i rynki anglojęzyczne. Sektor skin care należy do moich ulubionych – współpracowałam bezpośrednio z takimi firmami jak Dr Irena Eris, Dermapharm, Eveline Cosmetics SA i wspierałam konsultingowo firmę Skinea Polska (Mincer Pharma).

Cyfrowi Nomadzi

Cyfrowi Nomadzi to blog poświęcony nowemu stylowi życia, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem – łączeniu pracy zdalnej z podróżowaniem.

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Stworzenie polskiej i angielskiej nazwy dla ogólnopolskiego festiwalu filmowego, który odbył się w 39 miastach w Polsce. Celem festiwalu był wzrost świadomości na temat problemów krajów okupowanych, tego czym jest okupacja i jakie mechanizmy nią rządzą.

Evree

Dla firmy Skinea Polska oraz marki Evree: wsparcie i konsultacje podczas wprowadzania nowych produktów.

WTC „Tie up your business with the World”

Dla World Trade Center Poznań stworzyłam hasło towarzyszące targom międzynarodowym. Hasło brzmi: „Tie up your business with the World”. Jest oparte na angielskim idiomie – „to tie up” znaczy „łączyć, połączyć”, można więc je przetłumaczyć jako „połącz swój biznes ze światem”. Kryje się w nim również inne znaczenie, bo „tie” to po prostu „krawat”, stały element biznesowej garderoby.

Silesia „Bez przeszkód na czas”

Firma Silesia oferuje usługi transportu ponadgabarytowego. Nazwa firmy nie sugeruje rodzaju oferowanych usług, dlatego na potrzeby kampanii reklamowej należało stworzyć hasło, które będzie się pozytywnie kojarzyło i pozwoli łatwo skojarzyć firmę z usługą. Tak powstało hasło „Bez przeszkód na czas”.

Ryby Konesera

Ryby Konesera to sklep, którego właścicielem jest prawdziwy pasjonat ryb i owoców morza. Stworzyłam nazwę, która oddaje prawdziwe poświęcenie i pasję właściciela, który sprowadza na krakowskie stoły ryby, krewetki, małże i ośmiornice pochodzące z różnych części Europy i świata.