Kontakt : +48 735 035 418

Pytania i odpowiedzi

Na czym polegają konsultacje na Skypie?

Konsultacje na Skypie to testowanie nazwy pod kątem jej dopasowania do grupy docelowej, unikalności, bezpieczeństwa weryfikacja znaczeniowa  i  lingwistyczna  skorzystaj z tej możliwości, jeśli masz już wstępne pomysły na nazwę lub hasło, ale nie jesteś pewien, czy są odpowiednie dla Twojej firmy.

Podczas rozmowy wspólnie przejdziemy przez opracowany przeze mnie proces testowania nazwy. W ciągu konsultacji poznasz mocne i słabe strony Twoich propozycji, a co najważniejsze – dowiesz się, które propozycje powinieneś odrzucić ze względu na błędy.

Korzyści z konsultacji wyboru nazwy z profesjonalistą:

  • możesz skonsultować pomysły ze specjalistą od nazw firm i marek,
  • uchronisz się przed typowymi błędami, których zwykle nie widać na pierwszy rzut oka,
  • podpowiem znane i skuteczne techniki tworzenia nazw firm,
  • przedstawię jakie cechy powinna mieć profesjonalna nazwa,
  • wspólnie przetestujemy Twoje propozycje nazw, domen i haseł,
  • otrzymasz ode mnie profesjonalny brief, który wspólnie wypełnimy,
  • pokażę jak znaleźć bardzo atrakcyjną, praktycznie darmową, domenę .pl lub .com,
  • jeśli będziesz miał dalsze wątpliwości będziesz mógł bezpłatnie zadać mi pytania mailowo.

Konsultacje na Skypie to  świetna pomoc jeśli samodzielnie chcesz stworzyć profesjonalną nazwę dla Twojej firmy, marki, sklepu czy nawet bloga – otrzymasz bezcenne wskazówki i razem podejmiemy właściwą decyzję.

Jak przygotować się do konsultacji na Skypie?

Abyś z naszej rozmowy mógł uzyskać maksymalne korzyści przygotowałam krótką metodę według której możesz przygotować:

Etap 1: 

Przesyłam Ci prosty do wypełnienia brief – dokument z pytaniami na temat Twojej firmy, profilu jej działalności, grupy docelowej, konkurencji, charakterystyki oferowanych usług, czy produktów. Wypełnienie tego dokumentu jest bardzo ważne, aby nazwa była świetnie dopasowana i naprawdę przyciągała klientów.

Etap 2: 

Proszę o odesłanie wypełnionego briefu oraz propozycji nazw (z domenami), które chciałbyś omówić ze mną podczas konsultacji. Zapoznaję się z informacjami o Twojej firmie oraz z propozycjami nazw, które przygotowałeś przed rozmową.

Etap 3: 

W ustalonym terminie spotykamy się na Skypie. Wspólnie weryfikujemy propozycje nazw, oceniamy ich mocne i słabe strony metodą analizy SWOT oraz weryfikacji wg procesu Brand X Pro™.

Podpowiem jakimi technikami szukać nazw i domen, aby znaleźć wolne, atrakcyjne i tanie domeny.

Wspólnie wybieramy najlepszą nazwę.

Jeśli jednak nadal będziesz potrzebował chwilę na zastanowienie się, będziesz mógł zadać mi pytania w jednym dodatkowym mailu.

Jak zlecić stworzenie nazwy firmy?

Jeśli chcesz zlecić mi stworzenie nazwy dla Twojej firmy lub stworzenie hasła firmy lub marki (inaczej tagline lub claim), skontaktuj się ze mną mailowo oraz podaj datę (dzień i godzinę), kiedy będę mogła się z Tobą kontaktować telefonicznie, aby się przedstawić oraz porozmawiać na temat szczegółów współpracy.

Podczas rozmowy ustalimy:

  • zakres pracy,
  • zasięg na jakim będzie funkcjonować nazwa lub hasło (Polska, Unia Europejska, świat),
  • efekt jaki chcemy osiągnąć,
  • czas realizacji zlecenia i przygotowania pierwszej serii propozycji nazw,
  • informacje o umowie, warunkach współpracy i wynagrodzenia.

Następnie, zaraz po naszej rozmowie, przygotuję dokładną, indywidualną wycenę, którą otrzymasz ode mnie drogą mailową. W mailu potwierdzę również czas realizacji zlecenia. Otrzymasz ode mnie umowę – poproszę Cię o jej podpisanie i odesłanie skanu umowy na mojego maila. Odesłanie skanu podpisanej umowy jest warunkiem rozpoczęcia realizacji zlecenia.

Po otrzymaniu skanu podpisanej umowy, w odpowiedzi otrzymasz ode mnie do wypełnienia dokument zawierający pytania na temat firmy, marki i grupy docelowej, czyli tzw. brief. Dokument ten w bardzo dokładny, a zarazem prosty sposób pozwoli określić kluczowe cechy klienta i wyodrębnić unikalne korzyści marki na tle konkurencji. Informacje w nim zawarte są fundamentem, na podstawie którego stworzę nazwę.