Kontakt : +48 735 035 418

Zrealizowane projekty

Projekt specjalny

Ze względu na zobowiązanie umową nie mogę ujawnić szczegółów projektu dla tego klienta. Mogę powiedzieć, że było to wyjątkowe wyzwanie, przy którym współpracowałam również z agencją reklamową. W ramach tego projektu zarówno przygotowałam kilka serii propozycji nazw, jak i przeprowadziłam dwa szkolenia: jedno w siedzibie klienta z udziałem prezesa jednej ze spółek oraz działu marketingu, drugie dla agencji PR obsługującej klienta.

IKEA „Halo, IKEA!” / „Domolinia”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce. IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa "Halo, IKEA", jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – "IKEA, Domolinia".

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Stworzenie polskiej i angielskiej nazwy dla ogólnopolskiego festiwalu filmowego, który odbył się w 39 miastach w Polsce. Celem festiwalu był wzrost świadomości na temat problemów krajów okupowanych, tego czym jest okupacja i jakie mechanizmy nią rządzą.

Same Specjały Eurocash

Dla firmy Eurocash SA, piątej co do wielkości firmy w Polsce, stworzyłam serię propozycji nazw, domen oraz tagline'ów dla nowego marketu online – miejsca, w którym lokalni producenci oferują unikalny asortyment właścicielom sklepików w całej Polsce.