Kontakt : +48 735 035 418

Zrealizowane projekty

IKEA „DOMOLINIA”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce.  IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa „Halo, IKEA”, jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – „IKEA, Domolinia”.

 

Pracując bezpośrednio na zlecenie IKEA i współpracując z pracownikami marketingu firmy stworzyłam nazwę nowej infolinii IKEA, nazwa miała oddawać zupełnie inny charakter infolinii niż dotychczas.

 

 

 

Dr Irena Eris

Stworzyłam kilkadziesiąt nazw produktów, nazw technologii oraz haseł brandingowych dla nowych produktów, jak również haseł pomocniczych używanych w kampaniach reklamowych i na opakowaniach produktów kosmetycznych kierowanych na rynek polski i rynki anglojęzyczne. Sektor skin care należy do moich ulubionych – współpracowałam bezpośrednio z takimi firmami jak Dr Irena Eris, Dermapharm, Eveline Cosmetics SA i wspierałam konsultingowo firmę Skinea Polska (Mincer Pharma).

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Stworzenie polskiej i angielskiej nazwy dla ogólnopolskiego festiwalu filmowego, który odbył się w 39 miastach w Polsce. Celem festiwalu był wzrost świadomości na temat problemów krajów okupowanych, tego czym jest okupacja i jakie mechanizmy nią rządzą.