Kontakt : +48 735 035 418

Zrealizowane projekty

IKEA „Halo, IKEA!” / „Domolinia”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce.  IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa „Halo, IKEA”, jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – „IKEA, Domolinia”.

 

Pracując bezpośrednio na zlecenie IKEA i współpracując z pracownikami marketingu firmy stworzyłam nazwę nowej infolinii IKEA, nazwa miała oddawać zupełnie inny charakter infolinii niż dotychczas.

 

 

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Stworzenie polskiej i angielskiej nazwy dla ogólnopolskiego festiwalu filmowego, który odbył się w 39 miastach w Polsce. Celem festiwalu był wzrost świadomości na temat problemów krajów okupowanych, tego czym jest okupacja i jakie mechanizmy nią rządzą.

Same Specjały Eurocash

Dla firmy Eurocash SA, piątej co do wielkości firmy w Polsce, stworzyłam serię propozycji nazw, domen oraz tagline'ów dla nowego marketu online – miejsca, w którym lokalni producenci oferują unikalny asortyment właścicielom sklepików w całej Polsce.

Dr Irena Eris

Stworzyłam kilkadziesiąt nazw produktów, nazw technologii oraz haseł brandingowych dla nowych produktów, jak również haseł pomocniczych używanych w kampaniach reklamowych i na opakowaniach produktów kosmetycznych kierowanych na rynek polski i rynki anglojęzyczne. Sektor skin care należy do moich ulubionych – współpracowałam bezpośrednio z takimi firmami jak Dr Irena Eris, Dermapharm, Eveline Cosmetics SA i wspierałam konsultingowo firmę Skinea Polska (Mincer Pharma).