Kontakt : +48 735 035 418

Zrealizowane projekty

IKEA „Halo, IKEA!” / „Domolinia”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce.  IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa „Halo, IKEA”, jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – „IKEA, Domolinia”.

 

Pracując bezpośrednio na zlecenie IKEA i współpracując z pracownikami marketingu firmy stworzyłam nazwę nowej infolinii IKEA, nazwa miała oddawać zupełnie inny charakter infolinii niż dotychczas.

 

 

Same Specjały Eurocash

Dla firmy Eurocash SA, piątej co do wielkości firmy w Polsce, stworzyłam serię propozycji nazw, domen oraz tagline'ów dla nowego marketu online – miejsca, w którym lokalni producenci oferują unikalny asortyment właścicielom sklepików w całej Polsce.

Projekt specjalny

Ze względu na zobowiązanie umową nie mogę ujawnić szczegółów projektu dla tego klienta. Mogę powiedzieć, że było to wyjątkowe wyzwanie, przy którym współpracowałam również z agencją reklamową. W ramach tego projektu zarówno przygotowałam kilka serii propozycji nazw, jak i przeprowadziłam dwa szkolenia: jedno w siedzibie klienta z udziałem prezesa jednej ze spółek oraz działu marketingu, drugie dla agencji PR obsługującej klienta.

Dr Irena Eris

Stworzyłam kilkadziesiąt nazw produktów, nazw technologii oraz haseł brandingowych dla nowych produktów, jak również haseł pomocniczych używanych w kampaniach reklamowych i na opakowaniach produktów kosmetycznych kierowanych na rynek polski i rynki anglojęzyczne. Sektor skin care należy do moich ulubionych – współpracowałam bezpośrednio z takimi firmami jak Dr Irena Eris, Dermapharm, Eveline Cosmetics SA i wspierałam konsultingowo firmę Skinea Polska (Mincer Pharma).