Kontakt : +48 735 035 418

Zrealizowane projekty

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja to festiwal jednego dnia o zasięgu ogólnopolskim. 29 kwietnia 2011 roku o godzinie 19:00 w 39 miastach Polski obyły się projekcje filmów, których tematyka związana jest z militarną okupacją oraz aktualną sytuacją w rejonach okupowanych, takich jak Tybet, Palestyna, Irak, Afganistan, Czeczenia. Celem wydarzenia była przede wszystkim edukacja dotycząca istniających konfiktów, mechanizmów jakie nimi rządzą oraz efektów jakie wywierają na lokalne społeczności i społeczeństwo.

Projekt non profit.

Nazwa w j. polskim: Festiwal filmowy Uwaga: Okupacja

Nazwa w j. agielskim: Attention: Occupation Film Festival

Realizacja: 2011 r.

Projekt specjalny

Ze względu na zobowiązanie umową nie mogę ujawnić szczegółów projektu dla tego klienta. Mogę powiedzieć, że było to wyjątkowe wyzwanie, przy którym współpracowałam również z agencją reklamową. W ramach tego projektu zarówno przygotowałam kilka serii propozycji nazw, jak i przeprowadziłam dwa szkolenia: jedno w siedzibie klienta z udziałem prezesa jednej ze spółek oraz działu marketingu, drugie dla agencji PR obsługującej klienta.

Dr Irena Eris

Stworzyłam kilkadziesiąt nazw produktów, nazw technologii oraz haseł brandingowych dla nowych produktów, jak również haseł pomocniczych używanych w kampaniach reklamowych i na opakowaniach produktów kosmetycznych kierowanych na rynek polski i rynki anglojęzyczne. Sektor skin care należy do moich ulubionych – współpracowałam bezpośrednio z takimi firmami jak Dr Irena Eris, Dermapharm, Eveline Cosmetics SA i wspierałam konsultingowo firmę Skinea Polska (Mincer Pharma).

IKEA „Halo, IKEA!” / „Domolinia”

Dla firmy IKEA Polska stworzyłam nazwę nowej infolinii. Centrum obsługi klienta IKEA miało być lepiej niż dotychczas dopasowane do potrzeb i charakteru klientów IKEA, a dla pracowników praca w nim przyjemniejsza niż w jakiejkolwiek innej infolinii w Polsce. IKEA postawiła na to, by zarówno klienci jak i pracownicy czuli się tutaj jak w domu i byli dla siebie pomocni niczym dobrzy sąsiedzi. Początkowo wybrana została nazwa "Halo, IKEA", jednak jej wdrożenie okazało się niemożliwe, wybrano kolejną propozycję – "IKEA, Domolinia".