Kontakt : +48 735 035 418

Blog

Jak stworzyć nazwę produktu, która wzmocni sprzedaż?

Nazwa produktu nie powinna tylko ładnie brzmieć, ale przede wszystkim zachęcać do zakupu. Nazwę produktu można zaprojektować tak, by była skutecznym narzędziem do promocji i reklamy marki. W końcu to pierwszy komunikat na temat marki, z jakim spotykają się klienci, dlaczego więc w pełni nie wykorzystać jej marketingowego potencjału?

Czytaj więcej

Najlepsze polskie nazwy firm – od klasyków, po te najnowsze

Najlepsze polskie nazwy firm z ostatnich lat dowodzą, że rodzimy naming ma się coraz lepiej. Do niedawna jeszcze wielu producentom i sprzedawcom trudno było pogodzić się z faktem, że klienci nie kupują już tylko towarów, kupują emocje i tożsamość. Dziś coraz częściej rozumiemy, że budowanie silnej marki najlepiej zacząć od budowania jej wizerunku.

Czytaj więcej

Rebranding – nowy wizerunek na lepsze czasy

Rebranding to zmiana wizerunku marki poprzez zmianę nazwy, logo czy sposobu komunikacji. Najczęstszym powodem tych zmian jest naturalne starzenie się wizerunku firmy lub marki. Zarówno rynek, jak i potrzeby konsumentów, nieustannie się zmieniają, dlatego warto dbać, by komunikacja firmy odpowiadała na ich aktualne oczekiwania. Rebranding  to okazja do zakomunikowania konsumentom, że nie stoimy w miejscu i wiemy, jak odpowiedzieć na ich potrzeby.

Czytaj więcej

Nazwa firmy IT, która nie trąci myszką!

Rynek IT jest bardzo konkurencyjny. Dla firm ważne jest więc, aby nazwa firmy IT, była wyróżniająca, nowoczesna, a jednocześnie prosta i celna. Wskazywała obszar działalności, ale też nie była zbyt pospolita czy oczywista, miała swoje znaczenie i oddawała szerszą wizję biznesu. Mimo to wielu przedsiębiorców w Polsce nadal sięga po rozwiązania powtarzalne, niekoniecznie – bezpieczne. Dlatego niestety większość nazw firm informatycznych jest podobna i nie zapada w pamięć.

Czytaj więcej